Siūlome jums aukščiausio lygio kompiuterizuotų darbo vietų priežiūros paslaugas 24/7.
Priklausomai nuo poreikio ir priežiūros plano į paslaugų paketą įeina:
- Sklandus priežiūros tiekėjo pakeitimo procesas ir detalus esamų kompiuterizuotų darbo vietų įvertinimas. Išsamus ir nemokamas esamų darbo vietų techninių parametrų, atitikimo verslo poreikiams ir saugumo įvertinimas, rekomendacijos tobulinimui, kritinių problemų pašalinimas, priežiūros tiekėjo pakeitimo proceso organizavimas.
- Naujų kompiuterinių darbo vietų parengimas ir vartotojo duomenų perkėlimas. Pilnas kompiuterizuotos darbo vietos parengimas, įskaitant programų diegimą, fizinį kompiuterio ir periferijos įrenginių prijungimą bei duomenų perkėlimą.
- Proaktyvi priežiūra ir gedimų prevencija naudojant automatizuotus įrankius. Automatinis kompiuterių techninių parametrų ir veikimo žurnalų (log) duomenų surinkimas, analizė, potencialių problemų nustatymas, kliento informavimas ir sprendimų teikimas.
- Reguliarūs profilaktiniai darbai. Detalūs ir reguliarūs kompiuterizuotų darbo vietų įvertinimai (auditai) automatizuotais įrankiais, nuotoliniu būdu bei fiziškai atvykstant į vietą, ataskaitų parengimas ir profesionalios rekomendacijos. Nuolat vykdomas operacinių ir antivirusinių programų atnaujinimas.
- 24/7 prieinama pagalba bei konsultacijos “vieno langelio” principu nuotoliniu būtų ir atvykstant į vietą, jūsų pasirinktu SLA lygiu. Pagalba vartotojams visą parą per Service Desk sistemą, telefonu, nuotoliu, gyvai arba atvykstant į vietą visoje Lietuvoje. Klientų aptarnavimą vykdo daugiau kaip 60 specialistų, užtikriname bet kurį pasirinktą paslaugų lygį (SLA). Teikiame “vieno langelio” paslaugą - todėl jūsų įmonės darbuotojai per ATEA Service Desk sistemą taip pat gali pateikti trečioms šalims skirtas užklausas ir gauti reikalingą pagalbą.
- Garantinės ir negarantinės įrangos remonto organizavimas bei pakatinės įrangos suteikimas. Pasiimame įrangą iš kliento, pristatome į garantinį servisą ir parvežame po remonto, teikiame kokybišką pakaitinę kompiuterinę įrangą.
- Pastovi aptarnavimo komanda. Gyvas konsultacijas ir pagalbą įmonei teikia priskirtas pastovus techninis konsultantas, o sutarties ir komerciniais klausimais rūpinasi įmonės vadybininkas.
Kitos kompiuterinių darbo vietų priežiūros paslaugos:
- Saugumo testavimas. Profesionalus kompiuterinių darbo vietų saugumo testavimas, saugumo spragų nustatymas ir rekomendacijos saugumo sustiprinimui.
- Įrangos įsigijimas per ATEA elektroninę parduotuvę palankiomis sąlygomis. Išskirtinės IT įrangos ir periferijos įsigijimo bei finansavimo sąlygos esamiems klientams.
- Konsultavimas ir rekomendacijų teikimas. Tinkamos kompiuterinės įrangos parinkimas, tiekėjų pasiūlymų įvertinimas ir rekomendacijos, konsultavimas.